Thursday, April 22, 2010

Perpisahan

Benar orang selalu berkata itu adalah perkara paling sukar dilakukan. Bagi aku, aku seperti layang-layang terputus tali. Segala perkara yang seringkali dilakukan kini terpaksa dilakukan sendirian. Setiap malam aku terpaksa mengekang perasaan ingin tahu, mahupun berhubung. Aku mengigil dalam kesepian malam. Kadangkala, aku mengharapkan agar aku kepenatan agar tidurku nyenyak tanpa perlu memikirkan kisah buruk yang telah berlaku. Aku hanya bisa mengharap. Terasa begitu sekejap ianya berlaku dan kita terpisah oleh keadaan tanpa sebarang perhubungan. Suatu ketika dulu hubungan itu disirami dengan benih2 cinta bagi menyemarak lagi perasaan kasih sayang yang dibina. Kini yang tinggal hampa.

Mood: Demam dan sengal2 badan. Moga2 aku dipermudahkan dalam melalui saat sukar ini.

No comments: