Tuesday, July 29, 2008

lalu suara itu kedengaran

satu hari telah berlalu pergi, akan tetapi banyak perkara yang perlu diselesaikan.cuma tinggal mak aku, aku dan farah(girlfren adik) dekat living room.tv terpasang tp tiada sape yang tengok jadi mak menyuruh ianya ditutup.aku akur..sedang semu melayan perasaan untuk melepaskan penat atau kebinggungan ape yang hendak dilakukan.kedengaran suara yang membebel persis suara ayui.lantas aku bangun dan  mencarik suara itu emak pon kelihatan kehairanan dari mane datangnya empunya suara itu.lalu farah tersedar lalu bangun dan menjawap sms phonenya.rupa-rupanya, ia sebuah rakaman suara bersama arwah ketika beliau ada dlu.

tak terucap oleh aku sebarang perkataan tatkala mengetahui mengenainya.hanya 1 yang aku sedar air mataku sudah meluncur deras selepas itu.aku termangu sendirian dan kembali ke bilik peraduanku.

No comments: